- annoying things

, , , ,2007-08-17 | 17:57:20


jag är irriterad.
 
- solen skiner, men det blåser för kallt.
- jag fryser om fötterna, men orkar inte ta på mig strumpor
- jag är hungrig, men vill inte äta.
- david är en äcklig skitstövel, men det förstår han aldrig
- jag är bara sur på alla för de är idioter hela bunten
- förresten, lär er att vara vänliga mot varandra någon gång, det gör inte ont!
- eller jo det gör det, när den man är snäll mot SVIKER EN OCH "SPOTTAR GALLA" på en bara för att det är KUL!
det är inte alls kul och du är äcklig!!!!!!!!!!!!!!!!!


godnatt, nu ska jag gå och dö eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sådana dagar inte är roliga! Inte finns det så mycket att göra åt dem heller, bara vänta på att få gå och lägga sig och bestämma att morgondagen ska minsann bli bra!
kraam

2007-08-18 @ 15:51:42
URL: http://saratapper.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker David är festlig.

2007-10-31 @ 23:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0