- hey there delilah

, , , ,2007-08-08 | 17:58:37



okej okej jag vet att jag har gjort en david och börjat sluta skriva här, men liksom. mitt liv är så meningslöst så jag har ingenting att skriva här. jag kan göra som Jeremy i Zits (serien som går i NA, ja ni vet säkert) och börja skriva ner varje liten kommentar min familj säger och gör. typ.. mamma sa "hej" och då svarade pappa "hej" och sen satte pappa sig vid tv:n och tittade på texttvnyheterna medan mamma stod i köket och stuvade makaroner och jag gick till badrummet för att ta en dusch....
mycket intressantare är inte mitt liv. det känns ganska inte bra. jag vill att det ska hända någonting, jag vill vara intressant och spännande och rolig. men man kan inte vara nåt man inte är.

snart är det skola iallafall. då ska jag ha roligt :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade ju sett fram emot att läsa en massa spännande i din blogg! När skolan börjar vill jag höra allt skaller som finns!!!

2007-08-08 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0