- what's it like in New York city?

, , , ,2007-08-12 | 12:01:28



jag är sämst på att skriva här, och tyvärr sara är jag dålig på skvaller, du får nog vända dig till någon annan om den frågan. men jag lovar ändå att göra mitt bästa för att tillfredsställa dina behov. typ.

well, på tisdag (i övermorgon) är det exakt en vecka tills man sitter där i klassrummet igen med sina bästa vänner och pratar om sina sommarlov och händelser som hänt. annorlunda kommer det vara förstås, på grund av allt som hänt. allting kommer vara annorlunda det här året. jag hoppas det blir positivt, och det är jag nästan säker på att det kommer att vara också. iallafall för mig, jag vet inte hur det är med de andra. jag tänker ´göra mitt bästa föratt få ut så mycket som helst det här året. med ett fullspäckat schema och ingenting som stör mig kommer det gå underbart bra. ingenting ska hindra mig från att få det bästa året någonsin!

det enda som är lite synd är att solen är försvunnen och inte vill komma fram. det får inte regna när skolan börjar, det får verkligen inte det.

och Josefin, du måste börja på JB, iallafall komma och hälsa på för jag vill träffa dig massor!

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi, skit också, jag får väl hålla mig tills ni startar skolar igen! :)
kramar!!

2007-08-14 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0