- hår

, , , ,2007-12-06 | 10:59:57
jajamensan, nu är det dags igen. i eftermiddag ska jag klippa mig och det kommer bli riktigt riktigt bra, det är jag säker på. mamma är bra på det där. och eftersom jag haft den frisyren i närmare två år så borde hon veta hur hon ska göra. ja, jag tänker gå tillbaka till min hockeyfrilla. jag saknar den, den har liksom blivit så jag efter dessa år. klippte bort den i somras, och jag förstår egentligen inte vad jag tänkte på. jag hade mitt korta hår, mitt långa hår och min hellugg, och så plötsligt ville jag ha jämnlångt hår och snedlugg! nej nej, det är INTE jag. det var jag i åttonde klass, och jag hatade åttonde klass. jag vill vara jag som jag var i nian och ettan, fast bättre. jag ska dessutom bli blekis igen, blond blond blond. jag och cissi ska bli the Blondes på JB. vi kommer vara snyggast. eller, det är vi redan, men vi kommer bli ännu snyggare! jag längtar så mycket! kanske ska man bleka i helgen? eller kanske nästa vecka? eller så blir det när vi flyttar in i lägenheten.

Jajustdet, det kanske jag har glömt att nämna. jag tänker flytta. iallafall lite grann. men i vår blir det på riktigt. äntligen. jag har längtat i fem år nu och äntligen blir det av. okej, inte till egen lägenhet vilket var det jag egentligen ville, men jag ser inte direkt några större fel i att bo tillsammans med någon som jag älskar och som älskar mig tillbaka. jag hoppas det funkar bara, men det gör det nog
.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Härlig blogg :D OM du har tid kan du ju kika in i min också :) Ha en riktigt fin dag iaf :)

2007-12-06 @ 11:12:11
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: kristin

åh spännande att klippa sig. jag vågar aldrig göra det. eller, jag klipper topparna då och då men ångrar mig genast på en gång. nu går jag endast till frissan under pistolhot! men hoppas det blir så bra som du hade hoppats på!

2007-12-06 @ 11:12:48
URL: http://knisdinds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0