- benzocaine

, , , ,2007-03-04 | 14:47:25


vet du vad älskling?
nej
inte jag heller.


det känns som att ingenting är som förr. ingenting är som det ska. jag saknar sommar med bara fötter och flipflops och telefonsamtal som kostade skjortan och kramar längs svartåns äckliga men vackra vatten och jag saknar glassar som smälter i värmen och hud som möter hud utan att man egentligen bryr sig för det är sommar och man svettas och det bara är så och jag saknar varma  bussresor till marieberg och svettiga tanter inne på H&M och bad i äckliga Pölen och cykelturer till ställen där man aldrig varit och husvagnsemestrar till Göteborg och Lysekil och äckliga maneter och den där längtan efter en pojke som sitter instängd mitt i ingenstans i en sommarstuga han bara vill bort ifrån och jag saknar långa dagar på stan med fika i stadsparken med flickan man älskar mest av allt och jag saknar att springa runt runt runt och bara skrika för man är så himla lycklig över sommaren och allt underbart som den för med sig!

jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0