- onödig

, , , ,2007-03-22 | 20:27:40

för vi är kanske inte sådana som får varandra
in the end du vet

men jag vill gärna hoppas att det är lite
mer hos oss än hos alla andra
du vet de som alltid har det där
lilla extra i ögonen de som det alltid
lyser lite extra om
jag vill gärna hoppas att vi också kan
ha det så

men ibland tror jag att allt bara
är på rutin inlärt och intränat men
du säger att det inte är så och att jag inte
behöver oroa mig men det gör jag
ändå


och jag är jättedum förlåt jag rår inte
för det och jag älskar dig så jag
spricker jag hoppas du vet det och du
det där ont i magen du pratar om jag tror
nästan det är kärlek eller något men vad vet
jag, jag är ju bara en vilsen förvirrad tonåring
och de vet ju ingenting eller hur?

jag fattar ingenting och
det spelar ingen roll hur mycket jag
intalar mig det för det sitter alltid
där och gnager
värdelösvärdelösvärdelösVÄRDELÖS
jag menar
jag är ju bara gabbie och inte ens
det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0