just a whore

, , , ,2007-03-29 | 11:07:24

hey, jag orkar inte. ingenting. aldrig. det bara säger pang och så är det där längdhoppssprånget där igen. när vi just kommit tillbaka från det förra så är vi tillbaka i sandgropen igen, smutsiga och alldeles för långt bort från där vi startade. och sen orden "jag ska aldrig göra så igen" orden som ramlar ut varje gång det hänt.
"förlåt"
"förlåt jag menar det verkligen"
"men den här gången ska det bli bättre"
"jag lovar, nu ska det bli bättre"
"men nu SKA det bli bra"

det blir aldrig bra. aldrig. du kan låtsas hur mycket du vill, men vill du ha det seriöst måste du anstränga dig! jag har gjort allt jag kan, och mer därtill. du gör illa mig så det gör ont hela tiden och du verkar inte fatta det.  jag orkar bara inte mer. orkar inte.

orkar inte.
inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0