- listen

, , , ,2007-05-25 | 11:02:17
Jag kan inte koncentrera mig på något. allt mixas ihop i min hjärna till en enda stor klump med gegga och jag kan verkligen inte koncentrera mig. du gör mig galen. jag letar efter dig i korridoren bara för att kanske kanske kan jag komma så nära dig att jag känner din lukt, och kanske kanske kommer jag så nära att jag råkar snudda vid din arm för att få känna fjärilarna fladdra lite extra när du stannar, tittar på mig och säger "hej" eller "hoppsan" eller vad fan som helst. jag gör allt som går att göra för att få känna den känslan.

okej jag vet jag blir helt psyko av kärleken. jag skulle kunna mörda för att få ligga i din famn igen och bara känna värmen, lukterna, kärleken och allt som bara är du och allt som du utstrålar. du är så mycket mer än bara en helt ordinary kille, du är allt. du finns överallt där jag går, du är i vattnet, träden, gräset, blommorna, solljuset, fåglarna, glassen jag äter tillsammans med min kompis, grönsakerna i vårt kylskåp, vattnet som Håkan simmar runt i.. Du är verkligen överallt och jag kan inte få bort dig. jag behöver dig. du är allt jag har
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0