- sweet

, , , ,2007-10-05 | 08:16:05
måndag. vanlig dag.



tisdag. ledig, lindesberg. linn, lejonkungen och hårfärgning. det var mysigt.



onsdag. halvdag. tåg till kopparberg och till söt. färgning av hår och mys ute i skogen med en kamera och ett glatt humör. sova hela dagen. åka hem fast jag inte ville. mamma trodde jag skulle vara hemma fem. mamma är bra på missuppfattningar. jag tycker inte om hundar.



torsdag. kanelbullens dag. kanelbullar, kanelpussar och kanelbullefotografering.





hela veckan har jag också haft en blåsa i munnen som ni inte får se bild på. den gör ont ont ont och jag kan inte äta. tråkigt. idag är det fredag och jag ska ha matematikprov. har pluggat som en blådåre och nu hoppas jag verkligen att det går bra. bilddagboken är blockat och skolproxy.com är också blockat. ge tips på andra ställen som han hjälpa mig komma in på bilddagboken! snälla?

godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0