bulle

, , , ,2008-04-30 | 11:21:03
Förlåt men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha för rubriker på saker längre. Jag är trött och orkar inte. Dessutom är jag hungrig. Jättehungrig. Men jag tänker i alla fall berätta för er att jag för första gången håller på att lösa en rubiks kub, haha. Älskling hjälper mig, och då går det jättebra ^___^ Bara hörnen kvar nu, och vi får se hur det går med det.

Jag måste också säga att jag inte förstår folk. De beter sig helt konstigt och sjukt. Särskilt en del som är dryga, kaxiga och tror de vet allting om allt och snackar skit om folk, och till och med säger elaka saker om de som de säger sig tycka om. Tillexempel, vem kallar sin flickvän för "den där jävla flickvännen"? Nej, just det. INGEN normal människa säger sånt om någon man tycker om och är tillsammans med! Helt sjukt. Jag skulle aldrig kunna säga så om min pojkvän, för det är elakt. Elakt elakt elakt. Usch. Förlåt, behövde bara ventilera mig lite.

Vi slutar typ klockan ett i dag, för att ta upp någonting annat, och vi har hittills bara tittat på filmerna som ska vara med i JB-galan. En del sög, en del var riktigt bra. Svårt att veta vilken man ska rösta på, men det blir säkert Break My Chain, fastän det känns lite kompispatriotiskt. Kanske blir enstöringsfilmen, den var rätt söt. Äh. Vem bryr sig?


Det enda viktiga är att jag älskar min skruttpojk <3
image97

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

http://nevnarien.se/1209732339_och_vinnaren_r.html

2008-05-02 @ 14:48:38
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0