hej hej hallå

, , , ,2008-04-20 | 16:46:06
Nej, jag har ingen lust att göra skolarbete. Nej, jag har ingen lust att äta mat. Nej, jag har ingen lust att sy klart min kjol. Nej, jag har ingen lust att sitta inne när solen skiner så fint utanför fönstret. Nej, jag har ingen lust att låta Linn ligga på sjukhus i Uppsala medan jag måste redovisa vårt ofärdiga multimediaarbete som skulle vart klart för två veckor sedan. Nej, jag har ingen lust att umgås med familjen istället för med världens finaste pojke som inte alls är lika långt borta från mig som han var för bara ett gäng timmar sen. Nej, jag har ingen lust att rota fram mina ridkläder till imorgon. Nej, jag har ingen lust att gå till Karlsdal, smutsa ner mig med hästlukt och sedan åka tillbaka till skolan. Nej, jag har ingen lust att köpa ny dagboksbok. Nej, jag har ingen lust att se mina pengar flyga iväg vilket de kommer göra. Nej, jag har ingen lust att byta glödlampa. Nej, jag har ingen lust att be pappa låna mig 500kr och fixa så min dörr inte gnäller. Nej, jag har ingen lust att inte jobba i sommar.

Nej, jag har ingen lust till någonting. Ingenting alls. Inte idag.

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0