myspys

, , , ,2008-04-17 | 11:20:38
image89
Solen lyser idag! Det är varmt och skönt ute och jag har bytt vinterjackan mot en tunnare vårkappa. SKÖNT! Har längtat hela vintern efter våren och sommaren, och nu är den äntligen här igen! Jag älskar det. Det kommer bli världens bästa år.

Idag sitter vi i grupprummet igen, och förut idag så var internet låst. Dumma lärare som kollektivbestraffar oss, men eftersom jag, Emelie och Johannah är så grymma på argumenterande tal så fick vi tillbaka det. Superduper. Så nu sitter vi här och är glada, men ingen av oss vågar spela någonting för då försvinner det igen. Men det ska nog inte vara några stora problem.

Jag har förresten kommit på att jag säger "anyhows" väldigt ofta. Jobbigt. Men det är ett ord jag har börjat tycka om! Konstigt vad man kan fästa sig vid ett ord eller ett uttryck. Förr i världen sa jag tillexempel "Rackarns kebab" typ hela tiden, och en annan gång hade jag "ge dem bananer" på hjärnan. Haha, vilka konstiga saker man har för sig.

Senare idag, eller ganska snart eftersom vi slutar snart, ska jag upp på stan och handla lite stumpbyxor och garn och pärlor. Har bestämt mig för att sticka lite, ska göra pulsvärmare. Asgrymt. Tror det kommer bli lite snyggt, ska bara hitta ett bra och mysigt garn och ett gäng billigare pärlor. Är jättetaggad. Sen blir det nog mys med älsklingen hoppas jag, det var ett tag sen sist eftersom båda haft så mycket för oss den är veckan. Sorgligt. Och i helgen reser han bort igen, till Göteborg av alla ställen. Kommer sakna honom ju! Men vi ska inte vara deprimerade, han kommer ju snart hem igen :)

Puss och godnatt på er älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0