ont i magen

, , , ,2008-04-28 | 12:05:23
Jag är så hungrig att jag har ont i magen. Är jag förresten den enda människan i hela världen som får hicka och blir kissnödig när jag är hungrig? Det är så konstigt. Jag är alltså trött, har hicka, är hungrig och kissnödig på samma gång! Och mat är det inte förrän om typ en timme. Jag hatar mattiderna här! Usch usch usch. Nej, kolla på den här bilden istället för att tänka på allt jag gnäller om. Det är roligare. Dessutom får jag lite mer energi. yay.

image95

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du har hicka så ska du kolla åt vänsyer och hålla andan, trodde inte att det funkade men seriöst det gjorde det :o
FANTASTISKT!
ledig från spanish på fredag också!! :D

2008-04-28 @ 20:02:07
Postat av: Louise

O_o vad underligt. få väl testa det nästa gång.

2008-04-29 @ 08:42:07
URL: http://benzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0