övning ger färdighet...

, , , ,2008-04-26 | 16:49:25
Haha, det märks att man inte kört på ett tag, även om det bara var några veckor. Helt skakis, som vanligt, och så blir jag såklart helt hysterisk när jag får motorstopp. Som vanligt. Önskar man bara kunde det där med att köra redan från början så man slapp lära sig. Det är så stort, läskigt och okontrollerbart! Vad som helst kan hända! Det konstigaste är ju förresten att jag litar på andra när de kör mig (de flesta iallafall), men jag litar inte ett dugg på mig själv när jag kör. Det borde ju vara tvärtom, eftersom jag vet vad jag själv gör när jag kör och inte vet alls vad andra personer gör. Men jag är så fruktansvärt osäker bakom ratten, min hjärna, min kropp och bilen vill inte alls samarbeta. Värdelöst. Borde kanske byta kropp och bil. För i huvudet vet jag vad jag ska göra, men kroppen och bilen gör inte som jag vill. Ja, det vore nog bäst att byta ut dem. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0