fashion

, , , ,2008-08-31 | 02:43:14


Idag har Robert bara spelat Zelda typ, så jag har suttit och fifflat i Illustrator. Och den här gången blev jag lite nöjd. Satte ihop mina bilder i en fin liten annan bild. Och tittar ni noga så är jag och Robert med på ett hörn, bara för att vi är så himla söta! :)

Jag kan ju berätta lite om bilden. Den blonda flickan är Cissi, och hennes klänning existerar för nuvarande hemma hos Malin, men är inte riktigt klar ännu. Vi har sytt den till vårt projektarbete.
Den andra flickan är jag, fast inte. Klänningen är en konstig version av balklänningen jag funderar på att sy, om jag inte ska göra en korsett med kjol i sjöjungfrumodell.. Vi får se lite, jag pillade bara ihop den här nu för att ha något att göra :P

Annars.. Jaa, Robert och jag har lagat världens godaste fiskgratäng, det var alldeles underbart. Vi har... tittat klart på säsong 2 av Prison Break, 2 dagar kvar att se säsong 3 eftersom 4an börjar på tisdag.. Kommer bli lite stressigt, men vi kan kanske klara av det. :)

Just nu ligger jag ensam i sängen och väntar på att John Blund ska komma och knacka på dörren. Det vore mysigt, även om jag vill vara vaken. Imorgon ska vi åka på visning av moster Barbro's fallskärmshoppning. Hoppas det är  bra fika :P Nej, nu ska vi inte vara så. Jag är trött nu. Ursäkta. Mer om det en annan gång. Nu ska jag läsa kommentarer. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0