Gräsklipparproblem

, , , ,2008-08-23 | 16:03:24
Jag fick upp honom tillslut, och vi har kollat sista avsnittet av Prison Break S01. HJÄLP! Man kan ju inte avsluta en seriesäsong på det sättet! Nu väntar vi ivrigt på säsong 2. Nej, jag har inte sett Prison Break tidigare, det här är helt nytt för mig. Jag har självklart hört talas om det, men när alla fjortisar började tjåla om hur snygg Wentworth Miller är så blev jag lite avskräckt från att titta, det måste jag erkänna. Men jag måste också erkänna att det var lite spännande, och att jag inte borde väntat så länge med att se det ;) Snart så kommer tiden då Jag ska tvinga Robert att se alla säsonger av Desperata Hemmafruar, han har lovat mig att se det utan att vara för elak. Det är faktiskt bra, och jag minns inte hur första säsongen var, så det är nog dags att titta :)


Just nu så är Robert någonstans och hjälper sin mamma med att laga gräsklipparen, och jag kände att jag mest skulle vara i vägen om jag följde med så jag stannade inomhus. Det ordnar sig nog snart så jag får gå och pussas lite. Det är behövligt :) Nu ska jag läsa favoritbloggar. PUSS

ursäkta igen att inga bilder dyker upp, men guuuud vad jag inte har några. Kolla på Amy Diamond istället.


Kommentarer
Postat av: mia

hon var överallt den ungen. Jag kollade igenom gamla inspelade videoband härom året och råkade hitta ett avsnitt av super trooper (typ som småstjärnorna fast dom sjunger på riktigt), som jag spelade in för att min syster följde det och hon var borta den kvällen och sen har ingen brytt sig omatt spela övet det och bla bla du vet. Hur som helst- tror du inte hon dyker upp där med och är helt sjuuukt duktig? Jag kommer ihåg att när jag såg det var jag helt förundrad över henne, men jag har liksom aldrig kopplat att det var hon. Måste varit typ då hon slog igenom mer eller mindre.

2008-08-31 @ 11:17:43
Postat av: Louise

haha, herregud. jag såg henne en gång när hon gjorde nåt framträdande, men när hon var lite äldre. kommer inte ihåg när det var, men jag tror hon sjöng nåt eget. Eller så har jag helt fel ^^

2008-09-01 @ 00:25:22
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0