Kladdkaka

, , , ,2008-08-25 | 20:14:48
Idag var en spännande skoldag. Vi har kommit på och ändrat oss kring projektarbetet, skoltidningen ska startas upp igen och allt känns allmänt tillfredsställande. Jag tycker om det :D

Jag och Malin ska göra bästa projektarbetet, och jag är taggad till tusen. Det kommer involvera symaskiner och skisser och massa massa bus! Typ. På tal om det så ringde det en brud idag och undrade om jag skulle vilja hålla i sykursen iår. HAHA sa jag, jag kan ju inte sy. Det var tydligen Cattis som hade rekommenderat mig. LOL sa jag. Nej, det där tycker jag Mia ska ta hand om, det  vore najs.

Annars så bakar jag och Robert kladdkaka just nu, han tyckte ju det var så gott sist så det får bli en såkallad favorit i repris :) Alltid trevligt. Jag ska också försöka uppdatera mer från skolan, men det händer ju så mycket så jag blir helt knäpp och tokig! :) Men det är bara kul kul kul!

Snart blire mer Prison Break, I like it! Fast jag drömmer om det hela tiden och tror mig se förrymda fångar överallt på stan. Idag trodde jag det var Peter Stormare som satt på en parkbänk och drack öl med sin kompis. Herregud ja. Man kan bli knäpp för mindre.

Godnatt to y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0