Måndagseftermiddag

, , , ,2008-08-18 | 15:48:04
Jag förstår mig inte. Vaknade klockan 12, tänkte bara ligga en liten stund till innan jag skulle upp och göra mig iordning för att hämta älskling på stationen (lite överraskning sådär). Vaknade igen klockan 13, tänkte att det är inte så farligt, jag har fortfarande tid på mig, ska bara vakna lite först så går jag upp sen. Vaknade IGEN klockan 15, av att älskling ringde. Han var redan här. Typiskt! Men han hade åkt bil hit, så det var ju ändå tur att jag inte hade åkt iväg. Så jag hoppade upp, klädde på mig lite och tog emot honom i dörren istället.  Det fick väl duga, men var inte alls lika romantiskt som jag hade hoppats på.

Hann inte träffa honom så mycket ändå, hjälpte honom att ställa in SIN cykel i förrådet, träffade killen som bor under oss (mycket trevligare än de som bor bredvid!) och sen skulle han iväg till tandläkaren. Jag kunde inte följa med så jag stannar hemma och oroar mig istället.

Nu ringde någon och undrade om jag hade förfrågat om Barn- och Olycksfallsförsäkringar.. Nej, det har jag inte. Underligt..

Nej, nu ska jag oroa mig lite till. Tack förresten för all maten Bitte, jättejättejättejättejättejättejättejättesnällt! :)

Kommentarer
Postat av: elli

kul! :) ja jag tror det, ska "utäka" försäljningen med fler smycken ;D

2008-08-18 @ 16:02:29
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja då var det ju tur att du inte åkte dit :P

2008-08-18 @ 19:15:25
URL: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis
Postat av: Denise

Det var så lite:D:D fortsätt kolla in i min blogg:D:D

2008-08-20 @ 23:01:06
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0