skissa, skissa

, , , ,2008-08-16 | 16:07:22
Sitter här där jag suttit sen klockan 14:33 då jag gick upp. Skissar på nytt bloggnamn och ny bloggdesign, jag är sjukt sugen på't. Nåt som är med Louise 2008. Benzo är sååååå Louise 2007. Iallafall Louise början på 2007. Lite oldschool. Och jag vill förnya mig lite. Bli lite bättre. Bli lite häftigare. Bli lite mer Louise.

Annars ska jag väl hoppa och skutta in i duschen, skrika över att jag inte fått min mens än (den skulle kommit i TORSDAGS!) och sen åka ut till mamma och pappa när jag fixat mig klart. Det är ju kräftskiva därute idag, men massa galna engelskmän och kvinnor. Mest kvinnor, men typ en eller två män. Det blir najs. Måste öva på engelskan, då jag (tror att jag) kommer läsa Engelska C i höst. Kommer inte ihåg vad jag valde, haha! Tror det var Historia, Eng C och Foto B. Jaja, det blir en surpris på tisdag. TISDAG! 3 dagar! I'm not counting.

Nej, hopp skutt till duschen. Jag är irriterad. Läs inte dumma saker när du har PMS, bara ett litet tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0