Te-natt

, , , ,2008-08-15 | 03:24:40


Suck på mig själv. Varför går jag inte bara och lägger mig? Imorgon MÅSTE jag boka tvätt-tid, för snart är det slut på trosor här. De snygga är redan slut, men det gör iofs ingenting eftersom jag är ensam hemma (fniss). Nej, men nåt måste man ha att klä på sig första dagen i skolan, och då måste man tvätta.

Men just nu så sitter jag och ska göra iordning en kopp te och ett par smörgåsar (jag handlade idag, yay på mig, nu har jag smörgåsar och en liter mjölk!), och sen blir det nog sängen. Är klar med att fylla i blanketten till Adolf Lindgrens Stiftelse, så jag kan skicka in den imorgon. Hej sista minuten, den ska vara inne på måndag. Men den borde väl komma fram, om jag postar den imorgon innan de tömmer lådan? Bäst jag går upp tidigt, för jag vet inte när de tömmer härute (pinsamt javisst). Annars får jag väl bara knalla in på deras kontor på måndag och lämna in den, fast det blir nog lite pinsamt det också! Jobbigt.

Nej, nu plingade micron och tevattnet är väl klart. Puss puss och sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0