uppdate från sängen

, , , ,2008-08-04 | 04:11:03
Heh, jag sitter här i sängen helt ensam för älskling är ute och jobbar. Har inte slängt en blick åt klockan på jättelänge, och nu när jag gör det så är den ÖVER 4! Jag som skulle sova för 3 timmar sen! Vart har tiden tagit vägen? Hm, jag kanske har spelat the Sims lite för länge... Det måste vara det som tog tiden ifrån mig. Jag var ju på stranden och tog härliga modellbilder, träffade spökpirater och åkte på jobbiga utflykter som bara gick åt skogen. Ni anar inte hur kul det var! :) Nej, jag ska inte sitta här och slafsa mig. Bäst jag sover lite innan älskling kommer hem igen, så han får se mig sova och kanske väcka mig lite med en liten liten puss. Det är det mysigaste. Ni får en update senare under dagen då jag berättar vad som hände :D


jag på stranden :) Inte så mycket skillnad från den här bilden på mig, eller?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0