Ursäkt

, , , ,2008-08-21 | 09:12:10
Jag måste få skylla min frånvaro på att vi börjat skolan igen. För det ÄR krävande, även om man inte gör någonting. Det är vegankladdkakor som ska ätas, te som ska drickas och vänner att umgås med. Så tiden framför datorn bli väldigt knapp. Sen kommer man hem och är JÄTTETRÖTT för att man inte sovit på hundra år, somnar och vaknar jättesent. Sen ska man umgås med en älskling och sen ska man hälsa på  föräldrar. Men jag ska skärpa mig, jag lovar!

Nu är det dags att ge sig av till mötesplatsen och träffa Malin så vi kan cykla tillsammans till skolan. Det blir najs. Sen ska jag leka hela dagen och försöka se hur många ettor som kommer från Kopparberg. PUSS

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag en ny blogg & bloggnamn

2008-08-21 @ 09:24:59
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Robert Nordström

Svar: Har inte ork att fixa en bloggdesign, tog bort den jag börjat med då jag trodde det var det som var felet med min... lättare at göra en när du är med. puss, älskar dig. <3

2008-08-21 @ 12:08:21
URL: http://robertnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0