Vanlig kväll igen...

, , , ,2008-08-04 | 20:22:14
Det är en helt vanlig kväll i det Nordströmska huset. Småpojkarna (om man får kalla dem det...) sitter och spelar tvspel, storpojken sitter på bilddagboken  och mufflar, och jag själv sitter och läser bloggar/skriver lite. Ska säkert dra igång the sims också snart, så det blir riktigt vanligt.

Just det, förut lovade jag ju att berätta om hur edt blev när Robert kom hem imorse. Jag kan börja med att säga att jag somnade ca 4:30. 5:30 var han hemma, och väckte mig (som jag förutsagt) med en massa pussar. Det var jättemysigt, fast jag inte riktigt kommer ihåg vad som hände eftersom jag havsov :P Pinsamt. Men jag minns att jag blev glad iallafall, så det måste ju ha varit  bra :P

Vi vaknade vid  14-tiden på eftermiddagen (skööööönt) och då fick jag veta att han ringt in till Vaken och pratat om åska inatt. Haha. Typiskt honom att göra helknäppa saker :P Vill ni höra så  finns klippet här.

Annars har det inte hänt så mycket.. Vi har matat djur och handlat och lagat mat (tacos, som det brukar bli när Robert bestämmer maten :P) och nu tar vi det bara lugnt. Nu är det Simsdags igen tror ja, och  jag bjuder på en liten bild på "mig" när jag dansar balett, min absoluta favoritsyssla :D


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0