En lång väntan

, , , ,2008-12-18 | 19:19:21
Nu har jag diskat och tittat på alldeles för mycket SATC och druckit varm choklad och ätit en smörgås (eller två) och dammsugit och bäddat sängen så nu är det verkligen dags att Robert kommer hem för jag har ingenting kvar att göra!!

Imorgon ska jag leka med Matilda på stan, det blir nog superfab. Handla klapp till Robert och hoppa in på Panduro och lämna lite papper och hitta present till svärmor och svärfar (haha, det låter så himla gammalt, jag är ju fortfarande liten!) och så vidare. Najs. Sen ska jag vidare till Linde där älskling hoppar på tåget och sedan susar vi  vidare in i skymningen och till Kopparberg. Imorgon måste jag alltså bli klar med ALLTING för sen kommer jag inte hem på väldigt länge. Vad ska jag ha med mig? Jag måste ju se helt fab ut alla dagarna.. Hm. Svårt. Lägger nog fram några outfits och försöker hitta på nåt najs. om en och en halv timme ska jag tvätta. Boooring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0