Ensamkväll

, , , ,2008-12-11 | 22:56:37
Jag har kommit på att jag skriver som mest när jag är ensam hemma och när det är tomt och ensamt och tråkigt här. Kanske inte så himla konstigt, men inläggen har en tendens att bli korta och tråkiga. Jag behöver någonting att skriva om!

Imorgon ska jag och Malin i alla fall gå ut på stan. Eller, jag först och leta praktikplats (det är lite stressigt nu!), och sen ska hon dyka upp och vi ska leta hårfärg och lite andra förnödenheter till hennes Kanadaresa! :D Hoppas verkligen hon får det bra därborta, hon förtjänar det :) Även om vi kommer sakna henne såklart.

Och Emelie och Johanna är ju i Egypten nu, landet nummer 1. Jag är så sjukt avundsjuk, de kommer vara skitsnygga när de kommer hem! OCH ha massa snygga bilder. Det bubblar i mig, jag vill också med... Men men, jag ska ju till Kopparberg i helgen, jag ska inte klaga, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0