Fredag

, , , ,2008-12-05 | 20:59:13
Kläder: Pyjamas och en tjocktröja. Slappdagar är så sköna.
Smink: På slappdagar struntar man i sånt. ^^
Frisyr: Hög "fölsvans" (har inte hår till en hästsvans :P), som säkert ramlar ur snart.
Bild: Den här rödhåringen som jag gjorde till Emelie som åker till Egypten på tisdag utan mig! :O

Läsning: Bloggar mest.
Låt: Hm.. Idag vet jag inte. Vi lyssnar så mycket på Sonata Arctica här nu, så någon av dem..
Mat: Blev spaghetti och kyckling. Tack pälskling <3
Vill ha: Alvedon mot mensvärken, det där bordet + stolarna från IKEA, nya gardiner och en ny lägenhet. Och ett jobb.
Favorit: Att älskling faktiskt visst älskar mig! :D
Köp: Ingenting idag.
Humör: Så sjukt nere och sjuklig och mensig. blä.
Göromål: Umgås med älskling så mycket som möjligt eftersom han åker iväg imorgon och inte kommer hem förräns på onsdag! :(
Borde: Sortera tvätten.
Beroende: Kärlek
Längtan: Att bli av med allt bajs som finns överallt.
Skit: Sjukling och att älskling åker iväg så länge och jag vet inte vad jag ska hitta på under helgen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0