Hejsan hoppsan

, , , ,2008-12-26 | 15:56:03
Oj, idag har något mycket storslaget hänt. Robert har jobbat sen klockan 10 och jag är här helt ensam! Eller, ja, Mika är hemma och han sitter som vanligt och spelar, och Bitte är ute på hundpromenad för tillfället, men ändå. Ingen Robert! Jag klarar mig helt själv! Så himla najs. Jag är stolt över mig själv. Robert kommer visserligen snart hem (hoppas jag, det var vad han sa i alla fall), och det ska bli mysigt, men jag är fortfarande stolt över att jag bara klarar att vara här all alone.

Nu kom Bitte hem igen. Undrar vad jag ska göra härnäst, jag har så lite att göra att jag spelar Bratz-spel! Usch! Här förresten, spela det här spelet. Det är himla kul, och efter mycket om och men lyckades jag klara ut det! Superskoj!

Andra Onlinespel hittar du här

Kommentarer
Postat av: malin

hihi det där satt jag och Linn med aslänge i ettan ^^ men vi lyckades allt lösa det med. Growspelen är underbara.



/me slänger lite kanadensisk snö i örat på Louise.



Ni behöver lite mer snö har jag hört. Här är det för mycket.

2008-12-27 @ 02:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0