Hemma igen

, , , ,2008-12-28 | 22:40:31
ÄNTLIGEN HEMMAA!! Eller nåt. Den här veckan i skogen har varit mysig och allt, men hey vad underbart det är att komma hem till sitt igen efter en tid borta. Trots att det är ett par glas som ska diskas från dagen innan jag åkte härifrån och trots att sängen nu är fylld till bredden med grejer så är det himla skönt. mmm

Vi fick skjuts hem efter att ha varit på ostkakefest hos Roberts moster Berit med man i Grängesberg. Det var minst sagt en spännande upplevelse. Ostkakefesten alltså. Ujujuj. Vi spelade spel med Roberts kusinbarn, Sverigespelet eller var det hette. Ett frågespel. Jag kom 2a :D Anyways, efter det åkte vi hem och packade och blev skjutsade till Öret. Underbara hem.

Nu sitter Robert och ska spela på sitt nyfixade (eller mycket utbytta) PS3 och jag sitter här och mumsar på min marsipangris (det är bara huvudet kvar, moahaha) och bloggar lite.

Nej, bildfunktionen verkar ha lagt ner för mig så inga bilder idag... synd faktiskt.

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Olof (Brysh...)

hahaha :D Vilka ska vara med på stan då? ^^' bara du och Rob? :P

2008-12-29 @ 00:02:07
URL: http://el-cidoo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0