Måndag

, , , ,2008-12-08 | 09:10:11
Kläder: Strict monday! :D svarta byxor, vit skjorta, svart tröja över. snyggt, stilrent. lite sexigt.
Smink: Svart på ögonfransarna, vit kajal, foundation och puder. minimalistiskt men snyggt :P
Frisyr: Fluffigt.

Bild: bilden jag har som bakgrund är skitsnygg :D

Läsning: Mail och bloggar.
Låt: Sade - By your side

Mat: Två syltmackor imorse, en kopp te. mums.

Vill ha: Ett jobb fortfarande. Och en puss av min älskling.
Favorit: Min älskling är min favorit.

Köp: Ingenting.

Humör: Helt okej humör. Han kommer ju hem idag!
Göromål: Gå klart i skolan, åka hem och superpussas med älskling!
Borde: Gå runt och fota.

Beroende: tuggummi. har nästan ätit ett paket (50 st...) sen i onsdags...
Längtan: Efter älskling :P
Skit: Att jag inte har en egen kamera som är bra.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0