Midnatt råder..

, , , ,2008-12-26 | 00:27:26
...men tyst är det verkligen inte! Det skulle väl bara vara inne på vårt rum där Robert ska sova nu (han ska jobba imorgon, moahaha), men här i vardagsrummet låter det överallt. Jag knappar på mitt tangentbord, Bitte spelar Alfapet på sin dator och Mika sitter och spelar sitt nya spel, Super Mario Galaxy. Funderar visserligen på att knäppa ihop datorn och gå in till Robert och sova lite jag också, men jag vet inte. Det är faktiskt lite skönt utan honom, haha. Neeeeeeeeeeeeeeeej, nu låter jag hemsk! Så menar jag inte.. Åh.

Well, annars idag är det bara elände. Eller ne, inte bara. Men jag har svinont precis nedanför knät, tror jag lyckades vrida till något lite konstigt igår kväll (det händer ibland, men går oftast över efter en stund), och nu har jag även lyckats få en blåsa på underläppen som jag måste suga på hela tiden (en underlig vana jag får när jag har blåsor i munnen. De ska sugas eller bitas på)... Usch. Och sen köpte Robert och Mika chips också när de var på byn tidigare, så jag känner mig helt tjockis. Buäääh. Julhelgen är en pest, så mycket godis man måste proppa i sig, hehe.

Nej, nu får det vara nog. Hopp i väg på toan och sen ner i sängen hos älsklingen! Pussipussi

Kommentarer
Postat av: Olof (Brysh...)

en blåsa på underläppen länken alltså... den personen var nog det mest intelektuella som någonsin har skådat jordens yta! till och med jag är smartare än så, TILL OCH MED JAG säger jag bara -.-''

2008-12-26 @ 03:41:32
URL: http://el-cidoo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0