you can sit on chimneys

, , , ,2008-12-16 | 19:22:02
Ojoj vad jag borde diska nu. Men det är så himla jobbig disk som ska göras, och jag är verkligen inte på humör för det nu. Jag vill bara att min älskling ska komma hem. Hoppas han gör det snart.

Nu är förresten Malin i Kanada (tror jag.. hon borde vara det tycker jag. snart i alla fall) och det är säkert jätteskoj för henne! :D Nu sover hon säkert. Eller är i något liknande tillstånd, 9 timmar bakåt i tiden är nog inte så himla lätt att förflytta sig utan att det blir konstigt i kroppen. Min kropp är också konstig för övrigt. Den fryser.

Jag köpte förresten en sax idag! Det har varit något vi inte haft (fråga inte varför, jag vet inte heller) och nu behövdes en när jag slog in ett paket. Det blev fint. Superfint faktiskt. Mitt bästa tror jag. Så himla nöjd. Ni får ingen bild.

Puss

Kommentarer
Postat av: Olof (Brysh...)

Sheeet vad du är wannabe navnarien med din nuvarande bloggdesign xD C'mon sis ;)

2008-12-16 @ 23:10:07
URL: http://el-cidoo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0