- bara blä

, , , ,2008-02-12 | 14:43:25
okej jag är sämst på att skriva html. jag fattar inte hur man gör. men jag försöker och jag har lyckats lite bra men image65jag är inte nöjd så jag tänker skrika på robert att hjälpa mig tills han gör det :P men jag tror inte jag kommer behöva skrika så mycket, bara ge han lite hundögon så går han med på det mesta ;) hihi, eller nej kanske inte förresten. oj, nu missade jag en buss hem. måste kanske gå nu så jag kanske hinner till stan så jag får träffa älskling innan jag måste hem. undrar när det går en buss. hmmmmmmm.


haha nu är jag hemma och jag har en lillebror hängande över mig. alltid lika trevligt. det blev inget stan idag men det var kanske lika bra för jag är otroligt kissnödig och det har jag varit sedan lunch. det ska jag gå och göra någonting åt så snart som möjligt, men  först ska jag irritera min bror ännu mer. det är också roligt. hm... snart har jag iaf läst ut GoF för sjuttioelfte gången, och dessutom är vettigt uppdaterat IGEN idag, med ännu ett inlägg ang hälsoveckan eftersom vi är så tråkiga den här veckan och inte pratar om roligare saker än hur man egentligen gör när man förlänger en penis. är det någon som vet så får du gärna berätta det för oss, vi har undrat över detta ett tag. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0