- det är så logiskt. inte.

, , , ,2008-02-12 | 22:01:53
  1. Robert och jag har varit tillsammans i 5 månader. FEM MÅNADER! herregud det är ju en evighet. eller inte egentligen, men det känns ju som att vi träffades igår.Vart tar tiden vägen? Nyss var vi ju jätteblyga för varandra och vågade inte ens hålla varandra i handen utan att fråga först. helt sjukt.
  2. Vettigt börjar gå framåt, fler blir engagerade nu när vi fått lite skrivet. Layouten ska bara fixas så den blir fin, men det är väl ett projekt som kommer. vi har inte riktigt tid och ork just nu tror jag. men deeeeet fixar sig så fort vi får bilder.
  3. jag dör på skolarbetet. 
  4. jag orkar inte bo här hemma längre. allt är mitt fel för att jag inte tänker som alla andra och för att jag inte vill det de vill att jag ska vilja så får jag inte göra det jag vill. typ. i stora drag.
  5. vad fan menar människan med att stöta på min bästa kompis lillasyster? herregud, hon är 14 år människa, det är 5 års skillnad och han är bara äcklig och patetisk lämna henne ifred jag fattar inte vad du ska veta hennes bhstorlek för. äckligt.

det är ungefär vad jag grubblar över just nu, bara så ni vet. det sistnämna är mystiskt. äckligt. blä.

rows
nu ska jag sova i alla fall. godnatt så hörs vi imorgon.
puss och kram, skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0