- loose lips

, , , ,2008-02-12 | 10:50:39
ajaj
(hihi, vi är avundsjuka på oss själva :D det skulle jag också varit.)
____________________________________________________________________________
alltså.. svenska är kul, ja. svenska har alltid varit mitt favoritämne. men nu. oh my dog. allt är bara så.. dåligt. det är inte roligt längre när man har en lärare som är konstig, när man får uppgifter som är tråkiga, när man inte får någon som helst inspiration eller ens motiveras att skriva någonting som faktiskt är bra. det går inte. jag KAN få MVG, jag VILL ha MVG, men jag känner inte att det är roligt längre. det är helt enkelt sämst. jag förstår inte att det är så små saker som spelar in på hur man känner för ett ämne. Äsch, jag sitter och lyssnar på bra musik och är färdig och relativt nöjd med det jag skrivit idag och då känns det bra. Ganska bra iallafall. Det som fattas är en älskling som kramar mig, men det tar jag senare. just nu har jag tyvärr inte tid och möjlighet till det. men men.

snart är det rast iallafall. det ser jag verkligen fram emot! jättemycket. hoppas kunna skriva not i vettigt idag, eller så ska jag försöka peppa någon annan att skriva. funderar på att sätta mig och läsa någon annans blogg nu, det är alltid intressant att se vad andra människor skriver om på dagarna när de egentligen borde göra annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0