- my place

, , , ,2008-02-21 | 13:31:58
jag måste bara berätta vad jag upptäckte när jag var på FriCon. inne på kulturhuset sitter massa foton som folk tagit till den där utställningen "My Place", och i min klass fick vi på Estetisk Verksamhet en uppgift att ta bilder och skicka in till det, så då gjorde vi det. sen kom utställningen och jag var inte på den, fast jag ville, men det blev bara inte tid. men iallafall, när jag var på FriCon, fast inte förrän på lördagen, upptäckte jag av en slump att det satt massa bilder på väggarna i trappan, så jag kollade på dem. jag tyckte mig känna igen en av bilderna så jag kollade lite extra noga på den, och upptäckte att; DET VAR JU MIN BILD!!!!!! :D fatta glad jag blev! min bild, som jag hade tagit på centralstationen efter en alldeles utmärkt dag i kopparberg satt uppe på väggen inne på kulturhuset i örebro, i stort format också! eller, ja. typ a4, men ändå! det var ascoolt :D bara så ni vet så är jag nästan känd nu :)

här är den förresten.
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0