- quiet as a mouse

, , , ,2008-02-12 | 08:28:54
wiho hej jag är trött som en gnu och jag är i skolan och jag är trött och jag vill ha en kram och jag lyssnar på Juno Soundtracket som älskling var bäst och tankade åt mig igår och jag vill bara säga att jag älskar honom och att jag saknar honom jättemycket och att han är jättejättefin i håret :)

på torsdag är det alla hjärtans dag. jag längtar inte dit. eller jo, om det  blir en lika skoj dag i skolan som förra året. men i år slipper jag iallafall bli utskämd i matsalen. tack och lov för det. utöver det var alla hjärtans dag förra året riktigt riktigt bra. vårt klasshjärta är ju nästan berömt, eftersom det finns på alla möjliga små lappar och broschyrer. superfint.

nej. nu ska jag sluta tjafsa här. vettigt är uppdaterat och det är så bra. så otroligt bra. tack Olof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0