- system

, , , ,2008-01-22 | 10:13:31
att människor tittar snett på mig och viskar om mig kan jag ta. men inte varje dag. jag önskar att jag aldrig fått reda på att hon fanns, för då hade jag aldrig tänkt så mycket på att hon tittar, på att hennes kompisar tittar. jag går bara förbi i korridoren och känner deras blickar i nacken.
JAG HAR FÖR FAN INTE GJORT NÅT LÄMNA MIG IFRED!

jag förstår inte. jag undrar. varför? varför bryr jag mig? varför tänker jag på henne hela tiden? varför ser jag henne som ett hot? hon är inte det. hon är borta, glömd, som en strumpa som försvunnit i tvätten!
ändå gör det så ont när han pratar om henne, om vad de gjort, varför och hur kul det var. jag vill inte att det ska göra ont. ta bort min cancer. den äter upp min hjärna. jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0