exklusivt

, , , ,2008-07-06 | 20:02:09
Både Anna-Malin och mamma tyckte att Robert borde varit hemma och lagat en underbar middag åt mig tills jag kom hem, och det tyckte nog jag också, men så blev det tyvärr inte. Han är nämligen inte hemma alls. Men, han kan dyka upp vilken sekund som helst, annars kommer han vid 22-tiden.. VÄRDELÖST! Jag ville att han skulle vara hemma och krama mig när jag kom hem, har ju saknat honom så otroligt hela helgen då jag varit på äventyr med min familj. Suck. Men han ska väl också få roa sig lite, det unnar jag honom :)

Just nu sitter jag iallafall och tröstäter havregrynsgröt. Bättre än choklad och onyttigheter som jag tuggat hela helgen. Usch, trött på det nu. VILL SE FUTURAMA NU! Eller typ Narnia.. nej. Jag vill helst se min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0