Jessica-dag

, , , ,2008-07-21 | 19:36:21
Yes, jag är tråkig och gör ingenting på dagarna, men idag var jag iallafall utanför dörren och jag tycker det var ganska bra gjort. Träffade nämligen Jessica på stan för att spendera lite kvalitetstid med varandra och det var ju trevligt men kort. Vi blev attackerade av en galen tysk som ville vi skulle vakta hans väska, att vi skulle säga nåt som han kunde filma och visa för sina kompisar så de blev avis för att han hade pratat med svenska tjejer, och att vi skulle berätta vad vi visste om Göteborg. Vi sa typ.. "It's a nice city, and they have a nice accent there". Han hade inga pengar att gå på Liseberg för. Han hette typ Maxi eller nåt. Jessica trodde han ville veta vart Ica Maxi ligger. Haha, det var skoj. Sen åkte vi typ hem för hon skulle iväg senare och jag var så törstig och längtade efter min älskling jättemycket.

Vad har vi gjort här hemma då? Mjo, vi kollade på Scrubs (måste passa på medan det ännu är bra) och åt nudlar som vi nog kommer leva på ett tag nu. Åt lite sockerkaka också, det finns ju kvar ;)


Ajustja, vi fotade lite också. Han kom ju på att molnig himmel+blixt gör en fin vit bakgrund utan fotostudio. Vilken smart kille jag har va? Ja, jag tänker behålla honom!

Nej ni, nu ska jag krypa ner hos honom en stund, han ligger och sover så sött och jag kan inte motstå honom längre. Han är för söt när han sover (ja, när han inte slåss förstås). Kanske ska hoppa i sängen så han vaknar? Det är roligt :D
Pusspuss

ps. hur många fler än jag längtar efter att få skriva på vettigt igen? och verkligen skriva, inte bara säga att vi ska. jag jag jag! :D

Kommentarer
Postat av: Bror

jag känner alvarligt talat inte igen dig på den bilden xD VAD HAR DU GJORT?!!?

2008-08-01 @ 17:09:57
URL: http://benzo.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, har inte gjort nåt särskilt. Robert fotar bra :P

2008-08-01 @ 17:52:37
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0