mjölk.

, , , ,2008-07-20 | 00:45:17


Heh. Jag har så tråkigt och känner mig så ensam att jag kollade igenom älsklings bilddagbok (för typ hundrasjuttioelfte gången) och som alla gånger blir jag irriterad för att han haft tjej(er) innan mig. Whyyyyyyyyyyy!? Nej, men seriöst. Det är väl klart att han får ha det, jag menar det har väl jag också. Eller, inte tjejer, men ni vet vad jag menar. Men det känns ändå dumt. Varför? Jag vet inte. Varför bryr jag mig då? JAG VET INTE! Herregud det är så irriterande. Jag har aldrig brytt mig förr, inte såhär. Men förr har det väl inte varit riktigt lika inpå mig liksom. Det har varit läskigare den här gången, för nu visste man liksom vem det var. En iallafall. Det var konstigt. Att hon har pussat min kille. Det känns så dumt.

Jag är för känslig.

Och förresten, klövermjölk är det äckligaste, Cissi. Du hade så rätt, så rätt. Jag borde lyssnat till dig mer. Men den är billigast.... Åh, dessa problem! Jag känner mig som Zoidberg ibland. Men han är skön och Robert gillar honom bäst, så det är väl ganska bra ändå :) Nej, nu ska jag äta godis!

Kommentarer
Postat av: Bror

du får inte vara så känslig louise xD ta det luuuugnt ;)

2008-08-01 @ 17:08:51
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0