Vågat

, , , ,2008-07-31 | 12:55:31
Tjoho, jag badar för fullt nu för tiden. Underbart. Eller, egentligen har jag badat två gånger sen jag kom hit, men hey det är mycket för en som badar typ en gång om året!

I måndags kväll åkte vi till... Bottnarna? jaja, strunt samma vad det heter, det var litet och slemmigt men värsta vattnet. Riktigt skoj där. Har lite bilder faktiskt :)


Jag blev kompis med Mikael, det var mysigt!


Sen var ju Robert tvungen att posa lite i vattnet..


...och jag ville ju inte vara sämre såklart :P



Och inatt badade vi igen, för att få igång blodcirkulationen efter att ha suttit flera timmar i bil. Vi stannade till i Hörken vid fyra-femtiden på morgonen och nakenbadade lite snabbt, eller - så snabbt som det gick i det långgrunda vattnet. Men skönt var det kan jag lova, och ännu skönare att få sätta sig i bilen igen :P

Idag blir det väl mest av att hämta Robert mamma och bror (som ni såg på bilden högst upp, jajemensan, min kompis) som varit iväg och paddlat sen tvåtiden igår. Hoppas de haft skoj nu, så det finns en anledning till att jag var tvungen att svara i telefon idag :P Fast det var bra att jag gjorde det, måste ju öva inför eventuella växelnpåsjukhuset-jobb.

Nej, det kanske är dags att väcka pojken snart, han har sovit lagom länge nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0