ensamhet

, , , ,2008-06-14 | 14:57:38


Jag kommer förmodligen att tjata en hel del om hur ensam jag är nu de närmaste fyra dagarna, fast jag egentligen inte kommer vara det. Men, älskling är ute på äventyr i Jönköping (DH) och jag får sitta hemma i lägenheten på golvet ed hans gamla skoldator. Usch. Men vad gör man inte för den man älskar? :P Han ville väl hellre att jag skule följa med, men neej... Det är nog ingenting för mig, och särskilt inte för min plånbok. Jag har det ändå ganska bra här hemma och jag får ta hand om mig själv ^^ Ikväll blir det tjejkväll med lite brudar, kommer bli helmys tror jag :) Laga mat, äta mat, spela spel, prata blubb, kanske se någon film... gosigt. men tills dess sitter jag väl här på mitt golv (MITT GOLV! JAG BOR HÄR! JAG HAR STÄDAT DET SJÄLV :D). Fast jag ska ju åka bort snart.. haha. Det är inte det minsta synd om mig.


mm, te och smörgås på golvet med dator och msn med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0