hunger!

, , , ,2008-06-07 | 12:52:52
Jag är så grymt hungrig och lite ensam. Men älskling är i stan om typ en halvtimme och då är det inte länge kvar förrän han är hos mig igen :) Sitter här och tjuvar hans dator, vilket jag får men det känns ändå tjuvigt, och är hungrig som jag sa. har iofs just ätit frukost, men det var inte så mycket och faktiskt för typ... en timme sen drygt. MAT! Jag kommer bli tjock :P

Sen ska vi ut till Leken och grilla och mysa och bada. Mami, Papi och bror kommer inte med, aaah. Ville ju. Men men. Det får gå ändå. Ska kanske packa grillmaten den här gången, och ta med den! Haha, tänk om vi failar igen. Men det lär vi nog inte göra.

Nej, jag är svettig. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

oooh :)

Vet du vad jag gjorde första dagen jag använde dem? TOG HÅL PÅ DEM!! haha... fan.. dock så syns det inte så väl för det var precciiiis nedanför rumpan och förhoppningsvis har jag kläder som döljer det, men ändå.. jag blev rätt pissed ^^

2008-06-11 @ 18:15:14
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0