underligt

, , , ,2008-06-29 | 00:36:48
Statistiksidan är konstig. Förut så visade den dagens besökare (eller gårdagens som det är nu), men nu visar den på 26 istället som den senaste dagen. Underligt det där. Varför kan det inte bara vara som förut? Äsch. Det är väl så fantastiskt mycket folk som kollar min blogg så den inte har tid att visa alla! Ja, så måste det vara.

Förresten är folk underliga också. Särskilt jobbiga människor. Och särskilt sådana människor som inte förstår att lägga av i tid. Och särskilt folk som hatar folk för något de gjort fel och sedan vägrar ge dem en andra chans när de visar att de ändrat sig. Och ännu mer folk som lägger sig i andras liv utan att ha den minsta anledning att göra det. Suck. Nej, nu är jag nog bara trött och ensam. Ska nog lägga mig och hoppas att älskling ringer mig. Vore snällt.


Kommentarer
Postat av: Bror

no. it's Final Fantasy

2008-08-01 @ 17:03:33
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0