- festivalsommar

, , , ,2008-03-05 | 11:24:11
Alla har börjat prata om alla festivaler de ska på i sommar och jag börjar känna mig lite utanför eftersom jag vet att jag inte kommer få åka på någonting. Jag vill, jag vill, jag vill. Det är massa band jag vill se och det är massa folk jag vill träffa, men neeeeeeeeeej då det kommer jag inte få. Inte ens lite. Det är så... så... elakt. Och jag blir arg och ledsen men då blir det bara värre. "Är du fem år eller? Det är bara töntar som åker på festival. Det är inte bra för dig", osv. Wei. Olof brukar säga "Alltså.. Dina föräldrar." eftersom det inte finns ord som beskriver dem. Herregud, jag är 18 år om två veckor. Jag är mognare än många andra som får göra saker som jag inte ens drömmer om att göra. När det är någonting jag verkligen vill så är det någonting som inte de vill och då får jag inte. Ingenting fungerar. Inte ens "Men det står i LAGEN ATT JAG FÅR!", för då är det "Men du har väl lite moral att inte göra sånt för att såra dina föräldrar, du får faktiskt bo här och får mat och pengar och allt." NEJ. DÖ! AH!


och förresten sitter Linn och klagar på Kent. "Sveriges emoband" säger hon. LÄTT INTE! jag dör. Folk är så dumma. Nu ska jag snart på rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0