- förklaring

, , , ,2008-03-02 | 20:30:08
Jag måste nog förtydliga en sak. Malin har inte gjort mig någonting. Jag tycker mycket om Malin, för hon är en snäll och trevlig tjej. Vad det gäller David så har jag anledningar att inte tycka om honom, vilket jag inte tänker utlåta mig om på den här bloggen. Det är personliga saker som ni inte har med att göra, men som ändå gör att jag inte orkar med att varken se eller lyssna på honom, eller ens läsa vad han skriver, vilket som sagt beror på personliga erfarenheter av honom etc. Nu tänker jag inte säga mer om den saken, och jag tycker det är dumt att reagera sådär när man inte har alla fakta framför sig. Sure, man får skriva vad man vill, man bloggar för att få reaktioner, men herregud, det där var ju det minst viktiga i hela inlägget och värsta pluttgrejen att bli så till sig för. Var hans bästa vän om du vill det, men tvinga inte mig att vara det för han har svikit mig mer än en gång och det vill jag inte vara med om igen.



ÅH just det. Jag HAR släppt David. Jag HAR gått vidare. Han får göra vadfan han vill. Jag är lugnt mycket snyggare än vad han någonsin kommer bli, både påklädd och framför allt naken. Dessutom är det extremt töntigt att kommentera anonymt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Då kan hon inte haft så många olika objektiv heller?:P Nej men det är inte så smart. Ska man ha på displayen köper man en helt vanlig "semesterkamera"

2008-03-03 @ 10:58:48
URL: http://aaaannie.blogg.se
Postat av: -----

Bra (: Han är inget att ha :p

2008-03-04 @ 15:56:04
Postat av: Davids diva aight?

har jag inte alla fakta framför mig tjejen? som jag skrev är jag "DAVIDS BÄSTA VÄN FOREVER", vilket inte är anonymt om man ska vara petig och sånna som bästa vänner brukar ha alla fakta framför sig. Att du skulle vara över David är bara patetiskt att säga, och eftersom att du och din nuvarande pojkvän hela tiden har synpunkter på David, hur han klär sig och beter sig så känns det inte som att det ligger mycket ärlighet i "han får göra vad fan han vill". Bite me bitch.

2008-03-05 @ 17:19:35
Postat av: Bortglömt

Förresten tror du inte ens själv på att du är snyggare näck, jag menar hur självsäker var du i sängen? Inte mkt. Alla fakta in tha house.

2008-03-05 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0