cupcakes - färdiga!

, , , ,2008-03-15 | 18:48:44
image77

Mina älsklingar har äntligen blivit klara. Jag och Jessica gick till coop idag för att köpa gottis, så jag köpte marsipan och silverkulor så jag kunde göra klart dem. Blev ganska nöjd med resultatet, det var ju ändå första gången. Ni som undrar vad det är för något så kan jag ju avslöja det. Det är muffins med apelsinskal i, sedan chokladsmörkräm ovanpå, och massor med marsipan i olika färger och former. Superenkelt, superkul, och förhoppningsvis också supergott :) Vi får se ikväll, jag ska nämligen bjuda min familj och våra mysiga gäster på en varsin! Hoppas de blir uppskattade. Nej, nu måste jag gå ner, hoppas de kommer snart så vi hinner äta innan Melodifestivalen. De skulle komma strax efter 18, klockan är snart 19... Jag börjar bli lite hungrig! :D
Puss på er alla och ha en mysig kväll.

Och Robert, kom ihåg att jag älskar dig. Jag saknar dig jättemycket just nu, längtar till på måndag när vi ses igen <3

Kommentarer
Postat av: visu

jag saknar dig med älskling

2008-03-15 @ 23:47:00
Postat av: visu

jag saknar dig med älskling

2008-03-15 @ 23:48:07
Postat av: visu

MENENEN!!... jag skriver ju mycket mer än det där!!!.. varför blir inte allt med? :(

2008-03-15 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0