mm

, , , ,2008-03-23 | 13:45:09

Jag vill bara berätta att jag mår superblä. Världens äckligaste mensvärk som går ända upp i hela ryggen och ända ner i fötterna. Kul va? Naawt. Jag ska snart gå och lägga mig i sängen för jag orkar inte mer. Sen ikväll ska visst Anna-Malin och Sonny komma och käka pasta (mammas egna som vanligt) och bolognese (pappas egna som vanligt) och jag får väl tomatpastasås med bönor och svamo (min egna som vanligt). Det är typ femte söndagen i rad som vi äter det. Men det är väl gott. Snart är det sommar och då blir det omväxling. Då får vi Pappas Getostlasagne istället, och grillat. Varje helg. :) Jaja, det är svårt att hitta på mat, det vet jag också.

I veckan måste jag gå och handla åt älskling också, så han blir glad när han kommer hem :P Jag saknar honom supermycket. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0