motivation, jag sitter här.

, , , ,2008-03-28 | 18:27:13

Jag har ingen motivation till att göra någonting alls längre. Idag städade jag visserligen rummet och var någorlunda med på både matten och spanskan, men sen... Mor och far bad mig ringa farmor, men jag orkade bara inte. Inte för att jag inte vill prata med dem, men just telefon... Jag har telefonskräck, jag tycker inte om att prata i en plastsak med en människa man inte kan se. Om det nu inte är någon jag känner väldigt väldigt väl och känner att jag mår bra av. Visst, jag mår bra av farmor och farfar, de är ju min släkt, mitt blod och allt, men det är ändå bara så konstigt att prata med dem i telefon. Kan också bero på att de hör så dåligt, och jag hatar att prata i telefon om jag måste skrika hela tiden. Dessutom började jag blöda näsblod :P

Anyways, idag - vad har jag mer gjort.... Jag har hackat sönder min blomkål, övat teckenspråk (sagt till folk att de är konstiga tillexempel, eller att de är söta :P), städat som sagt, funderat på att fotografera lite men övergett det, ätit konstig mat och läst Harry Potter. Jag måste söka sommarjobb också har jag insett, men herreblä. Det är så jobbigt. Jag är så lat. Köra bil måste jag ju också göra. Och nu måste jag svara Jessica, hon blinkar på msn. Puss.


Kommentarer
Postat av: din sötnos

Jag saknar dig sötis, jättejättemycket, och jag älskar dig också (tycker om att säga det.. och du tycker om att höra det ;))... snart ses vi, åh gud vad jag längtar efter dig, du är så.. aaah, jag älskar ju dig :D... helt sjukt att du är min ju :D... jag älskar, saknar och längtar efter dig :) pusssssssssssssss

2008-03-29 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0