en kärring

, , , ,2008-05-07 | 21:01:57

Oj, idag har det varit en grymt jobbig dag. Haft svinigt ont i halsen, försökt jobba skolarbete, sen hem och jobba (note to self: undvik uppförsbackar för resten av livet.). Nu sitter jag och lugnar ner mig lite. Är så trött så jag snart svimmar, men är för hungrig för att sova, men samtidigt för trött för att äta. Vad gör man åt det problemet?

Åh, just ja. Rubriken till det här inlägget valde jag för att det var vad jag blev kallad idag :P Det var nämligen några barn som var ute och lekte, och ja, ni vet att barn alltid blir glada av post. Så de ropade "POST VI HAR FÅTT POST POSTEN KOMMER!" efter mig (fast jag.. eh, inte kör post utan Örebroar'n) och sen skulle de ropa till någon annan att de fått post när jag cyklat förbi (typ en pappa eller nåt) och då ropade ungen:
"vi har fått post av av av av av av av av av av av av (ja han sa "av" väldigt många gånger) av av av av en kärring!"
Inte varje dag man blir kallad kärring så man hör det. Ganska kul faktiskt.

Seeeen.... är det Nationellt Prov i matte B imorgon. Inte taggad. Påminn mig om att ta med mat och dricka. Usch. Och lär mig allt om algebra, statistik och sannolikhet. Jag hatar det.

Nu ska jag se om jag får nåt i magen. Puss


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Hehe jag med, jag ska få likadana :/
Menne... det kanske är så med sånna "små" företag... när jag vann presentkortet från modeakuten, tog det 1½ månad (!) att få hem klänningen... Hoppas verkligen inte det blir så denna gången med :(
Ps. Ta bort denna med XD haha..

2008-05-09 @ 11:17:56
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0